loading...
تک سرا | عکس، اس ام اس، دانلود، سرگرمی، مجله خبری
مستر هکر بازدید : 1511 1391/01/09 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

معروف ترین و مطرح ترین بازی در سگا بود که به دلیل هیجان فوق العاده که گیمر در این بازی تجربه می کرد طرفداران بیشماری داشت. Mortal Kombat Ultimate HD ورژن دوم از بازی محبوب و جدید مورتال کامبت است که بعد از گذشت دست کم ۲ دهه نسخه کامپیوتری بازی با کیفیت HD ولی با همان سبک گرافیکی نسخه سگا به دست SaNeK تولید شده و توسط MUGEN منتشر شده است تا طرفدارن مشتاق بار دیگر این بازی خاطره انگیز را تجربه کنند. در این نسخه تمامی بازیکنان محبوب از subzero تا دیگر شخصیت های محبوب اضافه شده و بار دیگر شما را به مبارزه فرا می خوانند. بازی دارای حدود ۳۳ کاراکتر می باشد (همان کاراکترهای قبلی نسخه سگا) اما با Combo ها و ضربات جدید و پیشرفته تر هستند. همچنین علاوه بر محیط‌ های موجود در نسخه سگا حدود ۴۷ محیط (Stage) جدید با کیفیت HD به بازی اضافه شده است که بازی را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1214 1391/01/04 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

بازی Freedom Fighters در سبک اکشن و جنگ های خیابانی است که شما را به مبارزه و جنگ در خیابان های نیویورک دعوت می کند. در بازی سربازان روسی هیچ کدام فرمانده ندارند و به صورت خود سر به شما حمله می کنند و تا آخرین مرحله شما را رها نمی سازند. در میدان نبرد از حرکات ساده برای پیش برد بازی استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی را بدست آورید. حمله و دفاع را فراموش نکنید و همیشه به فکر جنگ نباشید زیرا خسارات می تواند به گروه شما لطمه وارد کند و از ادامه مسیر باز بمانید. ستاره های آبی نشان از سربازان آمریکایی و ستاره های قرمز نشان از دشمنان و سپاه عظیم شوری می باشند. شما می توانید 8 سرباز را به خدمت بگیرید و برای آن ها مانند یک فرمانده جنگ دستور صادر کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 655 1390/12/17 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Deep Black عنوان یک بازی اکشن (شوتر سوم شخص) است که توسط استودیوی روسی Biart ساخته شده است . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف در بخش تکنفره است که در مکان های مختلفی طی می شوند . .زمانی که بخاطر جنگها و قدرت طلبی ها کره زمین به یک خرابه تبدیل شده است و همه به دنبال منابع انرژی جدید هستند.با توجه به معروف نبودن کمپانی سازنده باید گفت گرافیک و گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است! هر چند سبک جدیدی را ایجاد نکرده است ولی با بازی هایی که در بازار جهانی عرضه میشوند برابری میکند .از نظر گیم پلی بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی Time Shift و Kill Zone دارد در بازی از Jetpack استفاده شده است که در نسخه سوم از بازی Kill Zone هم استفاده شده بود و بیشتر از ۸ ساعت تایمی هست که برای اتمام بازی در نظر گرفته شده است.

 

 

مستر هکر بازدید : 677 1390/12/10 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

 

مستر هکر بازدید : 851 1390/12/03 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

 

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

به دنیای پر ماجراجو و قلمرو آمالور خوش آمدید! جایی که خطر، جنگ، خونریزی ارمغان های آن بوده و کوله باری از تجربه و هیجان را برای شما مهیا می سازد. Kingdoms Of Amalur: Reckoning که اخیراً توسط کمپانی Big Huge Games حمایت یافته و شرکت Electronic Arts حق نشر آن را برعهده دارد یک RPG کامل بوده و شما را در اوج هیجان به میادین جنگ هدایت خواهد کرد. کشف رازهای “Amalur” در صدها ساعت گیم پلی معتاد کننده ، از شهر پر طراوت Rathir تا منطق پهناور Dalentarth و زندان های ترسناک Brigand Hall Caverns شما را فرامی خواند تا وارد دنیای جدیدی از عصر بازی های اکشن شده و طعم هیجان واقعی را بچشید. نجات دنیای از هم پاشیده بوسیله یک جنگ خونین و کنترل کلیدهایی برای جاودانگی به عنوان اولین جنگجویی که از چنگال مرگ نجات یافته است. اکتشاف و مرور مراحل افسانه ای در دنیایی که دارای پیشینه ای 10 هزار ساله در افسانه می باشد. این ماجرا توسط R.A Salvatore نوشته شده و یکی از پرفروش ترین داستان های New York Times بوده است. دستکاری بازی در سیستم نبردهای تن به تن برای ایجاد اکشن های کاربردی تر و تاثیر گذارتر در یک بازی نقش آفرینی، و حملات جادویی برای بدست آوردن امتیاز در جنگ های با شکوه و از بین بردن دشمنان از جمله هدف های گیمر در این بازی می باشد. شما می توانید شخصیت دلخواه خود را بسازید. با استفاده از سیستم ابتکاری و جدید ” سرنوشت” می توانید کلاس شخصیت خود و استایل بازی را تغییر دهید. امکان ساخت و دستکاری قهرمان بوسیله ترکیب میلیون ها مهارت، قابلیت، اسلحه و ابزار جنگی در بازی باعث جذابیت دو چندان آن نیز شده است. هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی را از وب سایت تک سرا دریافت نمائید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 730 1390/12/02 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox ▐

7554 عنوان جدیدترین بازی از کمپانی Emobi Games می باشد که با کمی تأمل می توان از اسم بازی داستان آن را حدس زد! 7554  به تاریخ سال 1954 و هفتم ماه می اشاره دارد، در تاریخ یاد شده ویتنام با پیروزی در جنگ توانست شادی بزرگی را به ارمغان آورد. داستان های اکشن که روایت واقعی از تاریخ هستند همیشه جالب بوده و مورد پسند و حمایت گیمرها قرار گرفته است، از این رو بازی سازان در تلاش هستند تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده و گیمر را به دنیای واقعی هرچند در گذشته سوق دهند. بازی بسیار نزدیک به بازی ندای وظیفه بوده و گرافیک مناسبی را در خود گنجانده است. صداهای طبیعی، هوش مصنوعی Xaitment، موتور گرافیکی هاوک، گیم پلی عالی و محیطی طبیعی همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را یکی از خاطره انگیزترین ها در سال 2012 معرفی کنند. اسلحه های مورد استفاده و حتی نوع پوشش سربازان بسیار حرفه ای و طبیعی طراحی و بازنگری شده است به طوری که خود را در میان گلوله هایی از آتش دیده و روانه میدان جنگ می شوید. چنانچه که علاقمند به بازی های تاریخی و اکشن هستید بی شک این بازی می تواند خاطره خوبی را برای شما رقم بزند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت تک سرا دریافت نمائید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1975 1390/11/06 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

بازی فوق العاده جذاب و خاظره انگیز Mortal Kombat Arcade Kollection که توسط کمپانی Other Ocean Interactive بازسازی و Warner Bros. Interactive Entertainment آن را در سال 2012 برای PC منتشر نموده است، قطعا یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های کنسول SEGA سری بازی های مورتال کمبات بود که میلیون ها گیمر آن را تجربه کرده اند. ساخت اولین نسخه های این بازی برای کنسول سگا به حدود 2 دهه قبل برمی گردد اما جذابیت خاصی که در شماره های اول این بازی مبارزاتی وجود داشت همچنان بسیاری از طرفداران خود را حفظ کرده و بسیاری مشتاق هستند که بار دیگر آن را تجربه کنند. همانطور که از مدت ها پیش گفته می شد نسخه ای تحت عنوان کالکشن ابتدا بر روی شبکه PSN قرار گرفت و پس از 1 ماه برای PC نیز منتشر شد ، در نسخه کالکشن 3 شماره اول قرار داده شده و شما با انتخاب هر یک از آن می توانید وارد بازی می شوید. بازی سبک قدیمی خود را حفظ کرده و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز در بازی وجود دارد که می تواند جذابیت آن را 2 چندان کند. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به همراه کرک معتبر TiNYiSO با لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 973 1390/11/02 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 4.8 گیگابایت به 3 گیگابایت بدون حذفیات ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 3850 بازی فلش کم حجم را که منتخبی از بازی های سال است را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. تمامی ژانرهای محبوب اعم از اکشن، استراتژیک، ورزشی، ماشین سواری و موتورسواری و فکری در این مجموعه گردآوری شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در ادامه مطلب می توانید بخشی از لیست بازی های موجود در پکیج را مشاهده نمائید. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت تک سرا دریافت نمائید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,806
  • بازدید ماه : 1,806
  • بازدید سال : 100,477
  • بازدید کلی : 2,005,121