loading...
تک سرا | عکس، اس ام اس، دانلود، سرگرمی، مجله خبری
مستر هکر بازدید : 881 1391/02/19 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ATV Quadro Racing یک بازی متفاوت ریسینگ است که شما در پیست های صحرایی به رالی با موتورهای مخصوص می پردازید. در ابتدای بازی قادر خواهید بود تا پیست مسابقه و موتور خود را انتخاب نموده و تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال کنید و در مسابقات هیجان انگیزی شرکت کنید. مسابقات در مکان هایی با شرایط آب و هوایی متفاوت اجرا خواهند شد و در مراحل زیبای این بازی شما با صحنه ها ناب و متفاوتی مواجه خواهید شد که این بر هیجان بازی می افزاید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 724 1391/01/09 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Critical Mass یک بازی فکری و در عین حال هیجان انگیز و اکشن می باشد که هر فردی از انجام آن لذت می برد محط گرافیکی زیبا و موسیقی متن فوق العاده آن باعث می شود تا شما ساعت ها بدون اینکه احساس خستگی کنید در دنیای سه بعدی بازی از کنارهم قرار دادن مکعب های رنگی و ساختن جرم های فضایی با روش های هوشمندانه، لذت ببرید و خواهان پیش بردن مراحل مختلف بازی باشید. در این بازی شما در هر مرحله یک مکعب رنگی شناور در فضا را خواهید داشت که می توانید تکه های بیشتری را به آن اضافه کنید و توده های بزرگتری را ایجاد کنید، Critical Mass اعتیاد آور بوده و شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1511 1391/01/09 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

معروف ترین و مطرح ترین بازی در سگا بود که به دلیل هیجان فوق العاده که گیمر در این بازی تجربه می کرد طرفداران بیشماری داشت. Mortal Kombat Ultimate HD ورژن دوم از بازی محبوب و جدید مورتال کامبت است که بعد از گذشت دست کم ۲ دهه نسخه کامپیوتری بازی با کیفیت HD ولی با همان سبک گرافیکی نسخه سگا به دست SaNeK تولید شده و توسط MUGEN منتشر شده است تا طرفدارن مشتاق بار دیگر این بازی خاطره انگیز را تجربه کنند. در این نسخه تمامی بازیکنان محبوب از subzero تا دیگر شخصیت های محبوب اضافه شده و بار دیگر شما را به مبارزه فرا می خوانند. بازی دارای حدود ۳۳ کاراکتر می باشد (همان کاراکترهای قبلی نسخه سگا) اما با Combo ها و ضربات جدید و پیشرفته تر هستند. همچنین علاوه بر محیط‌ های موجود در نسخه سگا حدود ۴۷ محیط (Stage) جدید با کیفیت HD به بازی اضافه شده است که بازی را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 848 1391/01/06 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

بازی Bomberic 2 یک بازی معمایی و ماجراجویانه و در سبک بازی هایی مثل Bomberman است که قهرمان بازی یک پسربچه جوان است که شما به جای آن بازی خواهید نمود. بازی مراحل متعددی دارد که در هر مرحله از شما تعدادی کلید خواسته می شود و باید آن کلید ها را که معمولاً درون صندوقچه ها هستند پیدا کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید. البته موجودات موزی زیادی در بازی وجود دارند که به شما آسیب می رسانند و باید از دست آن ها فرار کنید. شما در طول بازی کارهایی مختلفی از قبیل منفجر کردن دیوارها، از بین بردن انگل ها و موجودات عجیب و … را انجام خواهید داد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 768 1391/01/05 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Driving Speed 2 بازی اتومبیل رانی و درگروه بازی های مسابقه ای پرهیجان و در عین حال با کیفیت بالایی از گرافیک است. بازیکن قادر است از میان 4 اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و … به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند. حین بازی متوجه جذابیت، هوش مصنوعی بازی و فیزیک و عملکرد واقعیت گرایانه این بازی زیبا خواهید شد. علاوه بر این وجود مدل های مختلفی از خودروهای مدرن و کلاسیک با ویژگی های منحصربفرد و واقعی و صداگذاری عالی که هنگام برخورد دو ماشین بخوبی خواهید شنید از نقاط قوت بازی محسوب می شود. قابلیت ارتقاء ماشین خود را می توانید با کسب مقام در مسابقات، بدست آورید. همچنین می توانید بازی را حداکثر ۸ نفره تحت شبکه اجرا کرده و به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1722 1391/01/05 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

حکم نام بازی‌ با ورق‌های (۵۲تایی) متکی بر بخت و مهارت است. محبوب‌ترین گونه ی این بازی نوع چهارنفره ی آن است گرچه گونه‌های دو نفره یا سه نفره ی آن هم بازی می‌شود. در میان بازی‌های ورق حکم نزد ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در گونهٔ چهارنفری حکم بازیکنان دوبه‌دو یار یکدیگرند و دیگر گونه‌ها هر کس علیه بقیه بازی می‌کند.
اساس برد و باخت در هر «دور بازی» بر برنده شدن در «هفت بازی» یا «هفت دست بازی» استوار است و اساس برنده شدن در هر دست بازی کسب هفت امتیاز است که به هر کدام از این امتیازها هم «دست» می‌گویند و برنده شدن هر امتیاز را اصطلاحاً «دست‌گرفتن» می‌گویند. پس مثلاً ممکن است در بازی پنجم از هفت بازی گروه بازنده شش دست گرفته باشد و گروه برنده هم که هفت دست گرفته‌ است. در گونهٔ چهارنفر امتیازها برای تیم لحاظ می‌شود و نه فرد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1214 1391/01/04 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

بازی Freedom Fighters در سبک اکشن و جنگ های خیابانی است که شما را به مبارزه و جنگ در خیابان های نیویورک دعوت می کند. در بازی سربازان روسی هیچ کدام فرمانده ندارند و به صورت خود سر به شما حمله می کنند و تا آخرین مرحله شما را رها نمی سازند. در میدان نبرد از حرکات ساده برای پیش برد بازی استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی را بدست آورید. حمله و دفاع را فراموش نکنید و همیشه به فکر جنگ نباشید زیرا خسارات می تواند به گروه شما لطمه وارد کند و از ادامه مسیر باز بمانید. ستاره های آبی نشان از سربازان آمریکایی و ستاره های قرمز نشان از دشمنان و سپاه عظیم شوری می باشند. شما می توانید 8 سرباز را به خدمت بگیرید و برای آن ها مانند یک فرمانده جنگ دستور صادر کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 931 1390/12/29 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

 

مستر هکر بازدید : 987 1390/12/26 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Fruits Inc یکی دیگر از سری بازی های مزرعه داری است که این بار ماجرای بازی درباره دختری به نام بروک است که یک باغ میوه را از مادربزرگ خود به ارث برده است و تصمیم دارد تمام تلاش خود را برای عملی کردن برنامه هایی که در سر دارد به کار برد. شما در این بازی وظیفه دارید به بروک کمک کنید، تمامی اصول کشاورزی و مزرعه داری را رعایت کنید و با کاشتن میوه های مورد علاقه مردم و آبیاری صحیح محصولات سود بیشتری کسب کنید و تبدیل به یکی از بزرگترین مزرعه داران و در واقع امپراطور فروش میوه و محصولات شوید و زمین های بیشتری بخرید و کشاورزی را گسترش دهید.

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,780
  • بازدید ماه : 1,780
  • بازدید سال : 100,451
  • بازدید کلی : 2,005,095