loading...
تک سرا | عکس، اس ام اس، دانلود، سرگرمی، مجله خبری
مستر هکر بازدید : 662 1391/01/10 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

|نسخه کامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ، به همراه کرک گروه CORE|

CorelDRAW Graphics Suite X6 نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite X6 و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. برای مشاهده امکانات و توضیحات بیشتر نرم افزار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 666 1391/01/04 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.

 

 

مستر هکر بازدید : 708 1390/12/29 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ArcSoft Perfect365 یک برنامه کاربردی در زمینه زیباسازی و روتوش تصاویر می باشد. شما با استفاده از این برنامه بدون داشتن دانش خاص می توانید تصاویر دیجیتالی را روتوش کرده و آنها را آرایش کنید. این برنامه می تواند تمامی لک های موجود بر روی پوست را از بین برده و به آسانی و تنها چند کلیک دندان هارا سفید کنید. این برنامه در کنار روتوش تصاویر شما را قادر می سازد تا بتوانید تصاویر را آرایش کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 1584 1390/12/27 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Conitec 3D Gamestudio یکی از سریع ترین و قدرتمندترین موتورها برای ساخت بازی های 3 بعدی و 2 بعدی است. هرچند که تخصص این موتور برای ساخت بازی های 3 بعدی است، که دارای امکاناتی نظیر پشتیبانی از 200000 شیء در صحنه می باشد. اما این نکته هم باید یاد آور شد که برای کار با این موتور شما باید از دانش برنامه نویسی سود ببرید.
این موتور از زبان C پشتیبانی می کند. همچنین دارای Level Editor و Model Editor، برای ویرایش مدل ها و مراحل شما است که از این بابت یک امتیاز محسوب می شود. نکته ی جالب تر اینکه این موتور کدهای ضروری و مورد نیاز شما را برای ساخت بازی در خود دارد. شما در بازی علاوه بر استفاده از سایه های ایستا، می توانید از سایه های پویا (Dynamic) نیز استفاده کنید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از سخت افزار و نرم افزار و از جدیدترین کارت گرافیک ها پشتیبانی می کند و حتی بر روی رایانه های قدیمی نیز بصورت سریع و پایدار اجرا می شود.
از قابلیت های فیزیکی این موتور می توان به تشخیص اتوماتیک موتور برای ایجاد برخورد، ایجاد آبجکت سبک یا سنگین، ایجاد حالت کشسانی و اصطکاکی برای آبجکتی خاص، تولید موج های آب با فیزیکی کاملا طبیعی و استاندارد و ایجاد صحنه ی آهسته (Slow Motion) و صحنه ی سریع (Quick Motion) اشاره کرد. در قسمت صداگذاری نیز، این موتور از فرمت های WAV، OGG، MID، MP3، WMA پشتیبانی می کند. همچنین شما با 3DG می توانید بازی هایی بسازید که تحت شبکه و یا اینترنت نیز قابلیت بازی شدن داشته باشند.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

مستر هکر بازدید : 665 1390/12/27 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

SmartsysSoft Greeting Card Designer به شما کمک می کند تا به راحتی قادر باشید به طراحی کارت تبریک های فوق العاده برای جشن های تولد، سال نو، عیدهای مختلف، روز ولنتاین، سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت دیگری، بپردازید. این نرم افزار دارای صدها قالب زیبای کارت پستال، symbols, clipart و تصویر پس زمینه از پیش طراحی شده برای ایجاد یک کارت پستال منحصر به فرد می باشد. طراحی با این برنامه به صورت بسیار آسان و سریع انجام می گیرد. در واقع SmartsysSoft Greeting Card Designer یک برنامه ویرایشگر قدرتمند vector graphics می باشد که به وسیله آن شما می توانید کارت های خود را با کیفیت بسیار بالا ایجاد و چاپ کنید. همچنین از فرمت های PDF, BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF برای ذخیره تصاویر طراحی شده، پشتیبانی می کند.

 

 

مستر هکر بازدید : 702 1390/12/26 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos, images, texts, symbols, shapes, drop shadows, lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 1024 1390/12/18 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی فرهود با فرمت TTF هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا بافت دار در طراحی هنری و وب استفاده کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 701 1390/11/30 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Adobe Creative Suite نام بسته عظیمی است که شامل تمامی محصوصلات شرکت ادوب می باشد. Adobe نام شرکت بسیار معروفی است که نرم افزارهای گرافیکی و طراحی آن از شهرت جهانی برخوردارند و همچنین در سراسر دنیا دارای علاقه مندان بسیار  زیادی هستند. در نسخه 5.5 این بسته جدید ترین ورژن تمامی نرم افزارهای شرکت ادوب قرار گرفته و شما میتوانید با دانلود این پکیج به تمامی آنها دسترسی داشته باشید. نرم افزارهای موجود در این بسته شامل Adobe Photoshop® CS5 Extended: معروف ترین نرم افزار ویرایش تصویر, Adobe InDesign® CS5.5: نرم افزار مخصوص طراحی, Adobe Acrobat® X Pro: نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف, Adobe Flash® Catalyst® CS5.5: نرم افزار رابط بین سایر نرم افزارهای شرکت ادوب, Adobe Flash Professional CS5.5: نرم افزار مخصوص طراحی اشکال دو و سه بعدی, Adobe Flash Builder® 4.5 Premium Edition: نرم افزار ساخت ابزارهای وب, Adobe Dreamweaver® CS5.5: نرم افزار مخصوص طرحی و ساخت صفحات وب, Adobe Fireworks® CS5: نرم افزار طراحی صفحات وب, Adobe Contribute CS5: نرم افزار مدیریت وب سایت ها و وبلاگ ها, Adobe Premiere® Pro CS5.5: نرم افزار مخصوص میکس و مونتاژ فیلم, Adobe After Effects® CS5.5: نرم افزار مخصوص ساخت انیمیشن, نرم افزار آهنگسازی و ویرایش فایل های صوتی, Adobe OnLocation™ CS5: نرم افزار بهبود کیفیت فایل های تصویری, Adobe Encore® CS5: نرم افزار ساخت فیلم با کیفیت بالا, Adobe Bridge CS5: نرم افزار رابط بین سایر نرم افزارهای شرکت ادوب, Adobe Device Central CS5.5: نرم افزار تست محتوای فایل های وب، عکس، ویدیو، و فلش, Adobe Media Encoder CS5.5: نرم افزار تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت تک سرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 800 1390/11/30 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

یکی دیگر از ابزارهای گرافیکی , وکتور ها هستند.وکتورها تصاویری گرافیکی هستند که در رزولیشن بالا تهیه میشوند.از وکتورها بیشتر در طراحی ها استفاده می شود و قطعا هر طراحی به آن ها احتیاج پیدا خواهد کرد.در این پست ما برای شما مجموعه 1 وکتور با موضوع آیکون های اینترنت به شکل دایره را آماده کردیم.سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد.این وکتورها در دو فرمت TIFF و AI تهیه شده است.شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت ان باشید.طراحان عزیز با توجه به ابتکار و سلیقه خود میتوانند از وکتورها استفاده کرده و طراح زیبا و حرفه ای را ارائه دهند.لازم به ذکر هست شما میتوانید این فایل ها را در نرم افزار Adobe Photoshop باز کرده و مشاهده و ویرایش کنید.هم اکنون این فایل از سایت تک سرا قابل دریافت است.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 212
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 538
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,459
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 59,733
  • بازدید کلی : 1,964,377