loading...
تک سرا | عکس، اس ام اس، دانلود، سرگرمی، مجله خبری
مستر هکر بازدید : 1289 1391/02/31 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 می 2012 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم تکسرا با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Ultimate ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 می 2012 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 می را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9, Media Player 12, Microsoft .NET Framework 4 و … اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت تکسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 698 1391/01/01 نظرات (1)

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده February 2012 |

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت تک سرا این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۲٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

 

 

مستر هکر بازدید : 1140 1390/12/27 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Microsoft Security Release ISO Image شامل آخرین بروزرسانی های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز می باشد که مدیران سرور و افرادی که نیاز به بروزرسانی تمامی بسته های امنیتی محصولات ویندوز مایکروسافت دارند می توانند جدیدترین بروزرسانی های منتشر شده را دانلود و استفاده نمایند. این اصلاحیه ها به صورت یک فایل ISO و در قالب یک Image قرار داده شده است که شما می توانید به وسیله برنامه های رایت، همانند Nero که مختص به کپی CD می باشند از این فایل استفاده کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 593 1390/12/26 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

VirtualBox محصول شرکت Oracle نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. در این نرم افزار سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و کاربر اصلاً حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. این نرم افزار انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود.

 

 

مستر هکر بازدید : 788 1390/12/11 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

 

 

مستر هکر بازدید : 912 1390/11/25 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

.:: آخرین آپدیت به همراه آموزش کامل نصب ::.
.:: قابل نصب بر روی مادربورد های Intel و Amd ویرایش x86 ::.

امروزه سیستم عامل هایی متفاوت از ویندوز برای کنترل بر روی رایانه عرضه می گردد. سیستم عامل Mac یا مکینتاش یکی از برترین سیستم عامل هایی می باشد که تا به حال پا به عرضه گذاشته اند چون سیستم عامل لینوکس, میکروسافت یا همان ویندوز و… میباشد این سیستم عامل محصولی از شــرکت بـزرگ اپـل کــه Mac Os X Sonow Leopard نام دارد که Mac مخفف نام Macintosh Operating System میباشد این سیستم عامل معروف دارای رابط گرافیک فوق العاده قدرتمند می باشد. اولین بار این سیستم عامل در سال 1998 به ثبت رسید که برای کامپیوتر ها مکینتاش 128 کیلوبیت عرضه شد که فقط قابل نصب بر روی کامپیوتر های مکینتاش بود. اما به مرور زمان اپـل تصمیم به آن گرفت که محدوده ی کاری این سیستم عامل را افزایش دهد و آن را برای انواع کامپیوتر ها خانگی و لپ تاپ شرکت اپل نیز طراحی کرد. نسخه های اولیه ی این سیستم عامل قدرتمند دارای دو بخش نرم افزاری System و Finder بود که هرکدام از این بخش نیاز به ویرایش خود داشتند. این سیستم عامل ظاهری خارق العاده زییبا و پر سرعت داردو همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این نسخه از این سیستم عامل پلنگ برفی نام دارد نسخه ای هک شده ی این سیستم عامل می باشد تا بتوان از این سیستم عامل در انواع کامپیوتر های دیگری به غیر از کامپیوترهای شرکت اپل چون Intel x86 و Amd x86 از آن استفاده نمود در این نسخه technologiesApple اعلام کرده که تکلونوژی جدیدی در آن بکار رفته که باعث تقویت و ارتقا عمل کرد آن شده. قابل ذکر است که مکینتاش نیاز به نرم افزار هایی که برای خود ساخته شده اند دارد و از نرم افزارهایی که برای Pc ساخته و پرداخته شده اند پشتیبانی نمی کند همچنین مکینتاش در حالت نصب برنامه هایی که مورد نیاز هستند را در حالت نصب همراه با خود نصب میکند از جمله این نرم افزار ها که توسط شرکت اپل طراحی شده اند می توان به apple safari, QuikTime X و… اشاره نمود. سیستم عامل  Mac Os X Sonow Leopard اولین سیستم هک شده ای می باشد که قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای خانگی و فضای کمتری حدود 7 گیگ را نصبت به سیستم عامل اصلی به دلیل فشرده سازی نیاز دارد. تک سرا افتخار این را نصیب خود کرده تا بتواند آخرین ویرایش این سیستم عامل محبوب را در اختیار شما کربران عزیز قرار دهد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 873 1390/11/14 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

.:: آپدیت کامل تا ژانویه 2012 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار تک سرا با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز ۷ کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Ultimate ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 19 دسامبر 2011 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 19 دسامبر را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9, Media Player 12, Microsoft .NET Framework 4 و … اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت تک سرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 1,812
  • بازدید سال : 100,483
  • بازدید کلی : 2,005,127