loading...
تک سرا | عکس، اس ام اس، دانلود، سرگرمی، مجله خبری
مستر هکر بازدید : 6671 1392/05/31 نظرات (6)

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 1060 1391/02/22 نظرات (1)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ScreenHunter Pro نرم افزاری کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید با سادگی از محیط ویندوزتان عکس تهیه کنید. مطمئنا بارها شده که نیاز داشته باشید از محیط ویندوز، نرم افزاری خاص یا یک وب سایت عکس تهیه کنید و آن را برای کسی ارسال کنید. توسط نرم افزار ScreenHunter Pro می توانید با بهترین کیفیت و فرمت تصاویری از دسکتاپ تان تهیه کنید. نرم افزار ScreenHunter Pro توانایی قرار دادن افکت های مختلف، افزودن متن، تغییر اندازه، برش و بسیاری از کارهای دیگر را دارا می باشد. نرم افزار ScreenHunter Pro را در ادامه به صورت رایگان از وب سایت تک سرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مستر هکر بازدید : 832 1391/02/03 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

DxO Optics Pro قابلیت افزایش تصاویر را به شما می دهد . این برنامه سازگاری کاملی با عکس های خام دوربین های دیجیتال (RAW) دارد . با استفاده از الگوریتم های پیشرفته می تواند به صورت چشمگیری کیفیت عکس ها شما را بهبود ببخشد . علاوه بر این، این نسخه جدید شامل پیشرفت های مختلف، از جمله نصب و راه اندازی نسخه پلاگین برای فتوشاپ است . این برنامه برای دوربین های کم کیفیت مناسب می باشد و فرمت ورودی شما می توانند JPEG و RAW باشند . برای استفاده از نرم افزار نیاز به دانش خاصی ندارید و تمام فعالیت های نرم افزار ، به صورت خودکار انجام می شوند . اگر می خواهید تصاویر شما بدون دخالت و با چند کلیک ساده ، با کیفیت تر شوند ، نرم افزار DxO Optics Pro بسیار مناسب شما است.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 670 1391/01/28 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Mobile Media Converter یک مبدل سریع و کارآمد برای تبدیل انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . اکثر فرمت های خروجی این نرم افزار برای گوشی های موبایل در نظر گرفته است و می توانید فرمت های Windows Media Audio (wma), Ogg Vorbis Audio (ogg), Wave Audio (wav), MPEG video, AVI, Windows Media Video (wmv), Flash Video (flv), QuickTime Video (mov) and commonly used mobile devices/phones formats like AMR audio (amr) و 3GP را به یکدیگر تبدیل کنید . این برنامه برای استفاده افراد مبتدی بسیار راحت است و برای استفاده از آن نیاز به دانش قبلی ندارید . با بخش دیگر این نرم افزار قادر به دانلود مستقیم ویدئوهای یوتیـوب می باشید و قابلیت تبدیل مستقیم آن ها را نیز دارید .

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 855 1391/01/10 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت iPod, iPhone و Apple TV است که به وسیله آن قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود.
iTunesدر واقع قادر خواهد است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

مستر هکر بازدید : 788 1390/12/29 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام WaterHeart Screen Saver را برای شما عزیزان در تک سرا قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در تک سرا واقع شود.

 

 

مستر هکر بازدید : 713 1390/12/29 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت تک سرا دریافت کنید.

 

 

مستر هکر بازدید : 931 1390/12/29 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

 

مستر هکر بازدید : 1666 1390/12/27 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

Conitec 3D Gamestudio یکی از سریع ترین و قدرتمندترین موتورها برای ساخت بازی های 3 بعدی و 2 بعدی است. هرچند که تخصص این موتور برای ساخت بازی های 3 بعدی است، که دارای امکاناتی نظیر پشتیبانی از 200000 شیء در صحنه می باشد. اما این نکته هم باید یاد آور شد که برای کار با این موتور شما باید از دانش برنامه نویسی سود ببرید.
این موتور از زبان C پشتیبانی می کند. همچنین دارای Level Editor و Model Editor، برای ویرایش مدل ها و مراحل شما است که از این بابت یک امتیاز محسوب می شود. نکته ی جالب تر اینکه این موتور کدهای ضروری و مورد نیاز شما را برای ساخت بازی در خود دارد. شما در بازی علاوه بر استفاده از سایه های ایستا، می توانید از سایه های پویا (Dynamic) نیز استفاده کنید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از سخت افزار و نرم افزار و از جدیدترین کارت گرافیک ها پشتیبانی می کند و حتی بر روی رایانه های قدیمی نیز بصورت سریع و پایدار اجرا می شود.
از قابلیت های فیزیکی این موتور می توان به تشخیص اتوماتیک موتور برای ایجاد برخورد، ایجاد آبجکت سبک یا سنگین، ایجاد حالت کشسانی و اصطکاکی برای آبجکتی خاص، تولید موج های آب با فیزیکی کاملا طبیعی و استاندارد و ایجاد صحنه ی آهسته (Slow Motion) و صحنه ی سریع (Quick Motion) اشاره کرد. در قسمت صداگذاری نیز، این موتور از فرمت های WAV، OGG، MID، MP3، WMA پشتیبانی می کند. همچنین شما با 3DG می توانید بازی هایی بسازید که تحت شبکه و یا اینترنت نیز قابلیت بازی شدن داشته باشند.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 100,437
  • بازدید کلی : 2,005,081